dinsdag 11 juli 2017

Dylan 15 jaar

Hallo allemaal,.


Mijn zoon Dylan is in juni 15 jaar geworden
en ik heb deze kaart voor hem gemaakt.


Het VW busje blijft super!



Ik ben dol op palmbomen...


... en surfplanken


Gebruikte materialen:

Marianne Design
Design folder DF3436
Cijfers COL1347
Volkswagen busje LR0359


Craft Emotions - Foam ball clay
Joy! - 6410/0027 You're my sunshine
Surfplanken, palmboom en golven zijn merkloos


Ik wil deze kaart mee laten doen aan de volgende challenge(s):
Marianne Design Diva's - challenge #18


Dat was het weer, tot de volgende kaart!

6 opmerkingen:

  1. WOW!! wat een geweldige leuke kaart.

    fijne avond liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Annemarie en leuk dat je me bent gaan volgen!

      Groetjes,
      Nicolette

      Verwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt Nicolette!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig ! Nicolette wat een enige kaarten groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook een te gekke kaart voor Dylan. En dubbel gefeliciteerd dus.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful ,a fabulous card ! Adorable design ,thank you for playing around with us at Marianne Design Kreadiva´schallenge this month.
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen