woensdag 24 februari 2016

Sketch

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer met een nieuw kaartje,
een stoere deze keer.

Ik heb een achtergrond bewerkt met een embossing folder
met muzieknoten, past mooi bij het plaatje.


Kaart volgens onderstaande sketch




Dit 3d plaatje had ik al zo lang klaar liggen,
nu dan eindelijk een keer gebruikt


Joy! gears rand mal 


Kleine gears van Marianne Design
Ik heb alle randjes met een distress tool bewerkt

Ik wil deze kaart mee laten doen aan de challenge bij:

Dat was het weer voor vandaag, tot de volgende kaart

8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Nicolette!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nicolette,
    Het geboorte kaartje en deze stoere kaart zijn weer erg leuk geworden! Succes met de challenges! Gr. Davien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dit mannenkaartje Nicolette...prachtig die sketch uitgewerkt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach die plaatjes heb ik ook nog liggen. Ze zijn zo leuk.
    Een mooie kaart Nicolette.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie vrolijke kaart Nicolette, leuk plaatje mallen en accenten, toppie!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WAt een gaaf kaartje is dit Nicolette.
    Dat plaatje in combinatie met de stanzen is echt tof hoor!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!
    Bernadet
    *Cheerful Sketches DT*

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk en cool plaatje (ik heb 'm ook al heel lang liggen!). Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi en stoer mannenkaartje Nicolette...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen