maandag 19 oktober 2015

Setje kaarten 10 x 10 cm

Hallo allemaal,

Ik heb mijn bijdrage aan de nieuwe challenge
op het MD challenge blog gemaakt.

Het moet een setje kaarten van 10 x 10 cm zijn.


Ik heb ze niet gespiegeld, maar een kwartslag gedraaid.


Zo schattig dat bijtje!


Ik heb de design folder 3404 chickenwire 
op 2 verschillende manieren gebuikt.
Boven zie je dat het chickenwire er bovenop ligt.


En hier ligt het chickenwire erin.
Als je begrijpt wat ik bedoel ;-)


Ik heb nog wel meer ideeën, dus ik stuur er nog wel meer in. :-)

Dus tot de volgende kaart.....

7 opmerkingen:

  1. Heel BIJzonder!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig je kleine bijenkaartjes, heel mooi gedaan en top bedacht!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kaartjes heb je ervan gemaakt Nicolette!
    Super met de bijtjes erbij.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaartjes met bijtjes.
    Leuk dat je met onze challenge mee doet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kaartjes !!!
    Gezellig dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend leuke kaartjes Nicolette.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen